Bättre nu igen...

hejhej ni som läser.. hihi

Ja igår fick Jani en härlig stor sovmorgon.... Härligt för han... Hihi.... Vi städade lite på morgonen .. sedan åkte vi till Petra... Hon fyllde ju 25 år den 26 november. Hon hade kalaset nu för hon har inte haft tid senare.... Hon bjöd på ett härligt gott julbord... hihi... mums.. det var jättegott.... Sedan fick hon presenten av oss alla som var ett presentkort på guldfynd..... Hon blev jätteglad.... vid kl 15:30 åkte vi däifrån...

Vi åkte raka vägen till brålanda.. Julparaden var ju där.... Så vi stod och väntade och såg hela julparaden.... Var jättefint men ska jag vara ärlig tyckte jag det var mycket bättre förra året.. men barnen hade roligt och tyckte det var jättefint.... Sedan när vi skulle gå till bilen som stod vid rasta tänkte jag gå upp mot skolan ochs edan ut till den stora vägen... Men Jani tog en annan väg... Som var suuper lång.... Tillsut fick jag se riksväg 45 och gick mot den.... Äntligen kom vi till rasta och våran bil..... Åkte hem....

På kvällen tittade vi på tv. la barnen.. Sedan såg vi en jättebra fiml som vi hyrde.... Var jättebra.... Sedan la vi oss....

Jag tror det var igår som jag började må bättre... Ingen huvudvärk eller liknande..... Härligt att må bra igen.. så dålig som jag vart.. uch...

Idag sker inte så mycket jobb.. hla dagen 8 timmar.. Ska försöka gå till mamma ens sväng nu....

Kjajmen

Kommentarer
Postat av: lina

härligt att du mår bättre gumman... Tim var på paraden med. synd att han inte såg er :)

tim tyckte med det var hel kul..

kram på er

2008-12-07 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0