helgen = lucia, julbord och lat dag....

Hehej igen....

Ja helgen var toppen... Fredagen var helt ok.... Jag jobbade inte denna dagen.. så härligt att vara ledig i  två dagar hihi....  mamma och pappa kom tidigt och sedan gick vi på Sebbes och Betarices luccefirande.... Jag var på Bas och ojoj så fint det var... myssigt.... Sedan blev det allt till att fika lite hos mamma innan vi äntligen kom iväg til en affär.... vi fick handlat en hel del tills på lördagen... På eftermiddagen fixade vi julgodis och ett fint pepparkaks hus.. som idag är helt förstört.. hmm... Det var väl fredagen i ett nötskal... Var en rätt så okd ag.. hihi

Sedan blev det lördag.... Då bjöd vi mamma och pappa, patrik och hans "tjej" på middag.. Julbord.. men bara ett liten men det var allt ok.... Det blev nästan alltihopa.. hihi.... Städade lagade mat.. mublerade om lite så alal skulel få plats.... Hade en jätte trevlig middag.... Så härligt hihi.... Patrik och "tjejen" åkte rätt så tidigt... Mamma och pappa drack kafe sedan gick vi ut.... Åkte pulka med barnen...Mamma och pappa åkte hem men vi stannade kvar i pulkabacken... Ojoj vad mina barn älskade att åka pulka.... Dom skrattade osv.. sebastian sa att det var super coolt.. hihi.. stora killen....

Sedan komemr ju söndag... Titatde på tv nästan hela dagen ... var lite lat men kl 16 började jag jobba... Fick arbetat det jag skulle.... 

Måste ändå säga attd et var en underbar helg... Så härligt... Det ennda som var lite knepigt var ju att lilla Bea har varit lite ledsen och hon är aldrig ledsen någonsin... Och idag p dagis hade hon gnällt och till och med somnat.. stackars tjejen.... Så imron blir det jag och lilal bea som är hemma... Håller henne hemma imorn.... Blir lite mys pys och så kanske jag hinner städa imorn.. När hon e här...

Annars funkar livet allt bra.. Jag mår bra....Barnen mår bra och Jani mår bra..... camilla vill jag inte parat om ORKA

Åååå.... hmm... ne nu e jag trött.. och alla... snälla kommentera.. de e faktist kul när ni gör det "OTROLIGT"...

KJJAMEN 

Kommentarer
Postat av: lina

klart jag kommenterar... Haha folk är gött sega på att göra det hos mig med.. bara massor som läser hehehe :D

Låter som ni hade det riktigt trevligt på jul bordet :D eller ja ni hade ju det fick jag ju veta när vi tjad´tade ui tele ;)

kram på dig gumman

2008-12-15 @ 23:48:11
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0