Palnering imorn och Lördag...

Nu var det ett tag sedan jag skrev.... Kan ju bli så ibland.... hmm... Tråkigt men sant...

Ja vad har hänt.... Hmmm... Jag har pratat med gumman Lina nästan varje dag.... Har tjatat en massa med henne... De är allt kul hihi.. Finns mycket att prata om....

Ja annars så har jag varit i behov av att handla hela veckan... Men vi har inte vinetrdäck så det har inte blivit av.... Hmmm... Skulle åka med mamma men det blev inget med det heller... Hmmm.... Så imorgon ska vi ta och åka och handla med barnen och hela familjen...... Blir en snabb handling men det duger..

På morgonen blir det luciafirande på dagis med barnen.... Jani och min pappa går till Basse och Jag och Min Mamma till Beas.... ska allt bli kul... hihi Så söta såå...

Så det händer imorn.. Jag är ledig hela dagen och även Lördag... Känns superbra.... Hihi Jobbar söndag... På Lördag kanske det blir julbord hemma hos oss.... mamma och pappa kommer...

Ja det e vl lite planer.. hm.. ja det var väl lite ifrån mig.... Hmm.. kjjamen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0