Julafton

Ja då var julen över för denna gång.... För vran del var den helt underbar.. Perfekt... hihi,,,,

Vi gick upp på morgonen och åt gröt.... Barnen fick en julklapp var.. Var sitt svård...... På natten hade ju tomten varit här och lämnat alal julklappar under granen så det var såå fint hihi.....

Eter frokosten så klädde vi upp oss... Bea hade en fin julklänning.. så söt så..... Sebastian Hade jeans och en fin skjorta.... Dom var så fina....

Därefter så började vi med alla mat.... Hann presic färdigt innan mamam och pappa kom... Blev jättemysigt och så mycket mat... Hihi... Så gott.....

Sedan blev det Kalle Anka för hela slanten... Sedan knackade det på dörren och tomten kom....  Var så himla många julklappar..... Han var nog här en halvtimme för att dela ut alla klapparna... Hihi.. Tomten var himla trött när han väl var färdig och tog sina renar och begav sig iväg...

Ja vad vi fick.. då ska vi se.....
Betarice: En docka med en massa tillbehör, Doktorset, Halsband, armband och en ring, Ett stort dockskåp. svård, en vikingahjälm, två barbies, kritor, en leksakshund,

Sebastian: Riddarkläder, svård och sköld, svård, riddarhjälm, Brandstation, tågbana, kritor, spidelmannen ritbok, pårlos +pärl plattor, riddarleksaker, piratleksaker,

Jag: Två fina nattlinen, Bh+ trosa, mixer, två parfymer, presentkort, sockar, narnia, harry potter,

Jani: Bilklädsel, cd fodral, inspelningsbara cd skivor, Presentkort, underkläder,

Hmm... detat är vad jag minns... Vet att det var några saker till på varje... hmm.. men men.....

Sedan lektebarnen  och mamma och pappa åkte hem.... vi tittade på tv sedan... det var helt klart en mycket bra dag...

Ja det var väld et.. dagen efter satte vi upp hyller i barnens rum så att dom kan ställa sina saker någonstans....

ja justd et, jag fyller ju snart r.... Det enda jag vill ha är en digitalkamera..... jag hopaps att folk lägger ihop så jag får det... Vill jätte gärna ha en sådan.... Hihi..

jajaj det var lute från mig... kjajmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0