Lite sjuk

Uch nu har jag snart gått med huvudvärk i 4 dagar... I oc med detta så innebär det att det inte hänt så himla mycket... hmmm....

Dörför blir det en liten återblick... I livet hihi... rooligt.... Tycker iallafall jag....

Här är jag, Skulle fixa till en ny frill men så blev det inte... Blev katasrof.. hihi


Hahahaha

Och nu kommer två bilder på mina små goa älsklingar.. Betarice och sebastian....





 Så söta och goa hi hi....

Ja sedan hade vi ju ett kalas för Sebastian om fyllde 5 år.. stora killen.. Här är en present som han fick utav mig och Jani.....

 En snygg och fräck cykel till stora killen... hihi

Här är lite bilder på kalaset som var...

 Kalas bordet...


Tm , Basse och Lilla Bea äter tårta och dricker mjälk... Två bitar var blev det hihi...

Ja annar som sagt har jag gått med barnen på dagis... på morgonen.. Varit hos mmama.. gått hem och fixat lite mat... snyggat till hemma och lagat mat.. Sedan jobbat.... Sedan kvällen... Ja så så ligger det till.. Varit lite dålig och inte orkad med så mycet.....

Ja ja... kjjamen.


Kommentarer
Postat av: lina

Tuffa basse på foto :)

vi har allt fina barn lånika :)

får ses snart igen så barnen får leka.

Kul att dom trivs ihop så bra .

2008-12-03 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0