Lugnt och skönt+ jobb

Ja dom senaste dagarna har varit väldigt lugna... Vilat en massa och bara tagis det lugnt... Skönt helt klart....

Jag tror att förkylningen börjar ge med sig nu iallafall..... Lite snuvig än men de är allt..... Inte ont eller så längre.....

Idag så gick jag upp med barnen... Sedan var det bara att börja jobba.... Men idag jobbar jag bara 4 timmar.... Tar ett kort pass idag... Känns ändå ok.....  Så jobbar jag imorn och tisdag... Det blir ca 10 timmar... då är ag uppe i 60 timmar sedan... I Januari hoppas jag att jag får 70 timmar, helt 80 men 70 satsar jag på.... Hihi.... hoppas hoppas.....

Ja annars mår vi alla sådär.. förkylda,,, men annars e det lygnt... finns inte så mycket mera att skriva eftersom det inte hänt... Vilat..

men ha det bra alla..... Kjjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0