Nya årets förhopningar....

Ja då var 2008 snart slut... Detta året  har varit nästan helt ok..... Eller ja från och med juni var det ok... Nästa års förhopningar är att det ska gå bättre för oss och att vi båda har jobb.... Vi reser oss som sagt sakta men huvudsaken är ju att vi reser oss....

Ja imorn ska Jani åka på någon middag och jag ska hem till mamma en sväng... Blir väl midag och lite mys sedan får jag ta barnen med mig hem och mysa.... Det funkar det med.. hihi

Och i Januari känner jag verkligen för att gå ut och ha skojj.. Kankse ta en middag och sedan kolla i butiker och  en sväng till krogen.. Skaka loss.... Läängtar sååå...... Får se om jag kan ro iland det hela... Jag hoppas att jag kan det....

Annara så jobbar jag idag oxå.... Jobbar eftermiddag.... Men igår kom jag upp i 60 timmar.. och några timmar idag så jag har lyckats nå upp mitt mål.. Nästa månad ska jag komma upp i 70 timmar är det tänkt... hmm.... hoppas hoppas...

Jag hoppas så innerligt att nästa år blir en ny början.... En ny början på ett sundare och rikare liv... Men min största önskan är att inget hemskt händer mina nära och kära... Det har hänt en gång och jag hoppas att det aldrig händer mera.... (ironi, visst kommer det hända)....

Jag ska verkligen försöka fixa allt.... Det ekonomiska och det sundare livet... Ska även jobba en hel del.... Det är ju ändå rätt så bra och själv tycker jag det är kul i stora draget.. Trivs bra gör jag.... Männsikorna är oftast trevliga och helt ok....  den ekonomiska biten komemr bli svår att ta hand om tror jag.. Känns som det är ett stort berg man ska bestiga... Egentligen är det säkert inte så mycket och vi klarar oss ju som vi gör.. Har tak över hivudet, mat på bordet och värme.. Och kärleken.. hihi.... Känns iallafall lite tungt.... Men men.. Jag hoppas att vi löser det....

Oj blev ett långt inlägg idag..... Men jag har tråkigt så då kan man ju passa på att skriva en del här.. lätta sitt hjärta en smula.... Jaja det var lite från mig ha det bra nu och ett gott nytt år till er alla.....

Kommentarer
Postat av: lina

klart allt skall bli bra gumman skall du se... ni fixar allt.... stor kram

2008-12-30 @ 12:32:54
Postat av: Yvonne

Ja vi får hoppas att detta nya år blir ett bättre år. Gott nytt år. Kram på er.

2009-01-01 @ 22:15:04
Postat av: Sabine

Hej, efter att ha läst igenom typ hela din blogg kom jag på vem du är, smart jag är ibland :D (inte)



Hoppas du får en bra start på det nya året, så du orkar med nya friska tag!



//Sabine

2009-01-02 @ 12:47:56
URL: http://blogg.vetauriel.se
Postat av: Ozzan

Jag kan passa barnen om det behövs.. Gratis såklart..

Bara att säga till.

Puss o kram.

2009-01-27 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0