Sjuk, bättre = julgranen är klar

Här är jag nu igen....

Ja vad harn hänt.... Den 20 dec var vi och handlade.... Fick handlat alla julklapparna.... Och nästan alla julmat.... fick bränt upp en massa pengar.. hmm.. Men det tycker jag det är värt nu i juletider hihi....

På kvällen blev jag sjuk så hela söndagen var jag jätte dålig... Kändes bara skiit.... Fick ätigt en massa apelsiner och c-vitaminer.... Och annat nyttigt som exempelvis soppa.... Uch vad sjuk jag blev.. Innan mig hade beatrice fått falsk krupp.. och igår fick Basse det oxå.... Så i stora drag var vi alla utom Jani lite sjuka...

Här r jag... So ni ser är jag sjuk.. kolal på bilden nedanför...


Här är jag frisk.... Ja ni ser ju skilnaden....


Då har vi idag.... Jag är så tacksam över mina små huskurer.... För idag mår alla mycket bättre.. Jag är snuvig men det är nästan allt.. Jag tard et luugnt och vilar.. hihi....

Idag har vi handlat det allra sista.... Och idag kom julgranen upp.. så här blev den....

Fiin... hihi..... Fick även julpyntat... Ska ta upp det allra allra sista imorn....



ja det var väl det som hänt idag..... Nu ska jag äta min apelsin, ta lite vitaminer och gå och ladda upp för imorn.... Planeringen imorn är att vi ska städa fint i hela huset.. Även kolla så det e fint ute.... Göra klart lite julmat..... och sedan ha en uppesittarkväll..... Härligt eller vad säger ni.. .. kjjamen till dig gummsen....


Kommentarer
Postat av: lina

Så himla fint ni fått det nu :D

ni får ha en riktigt fin bra jul :)

Vi önskar er alla en riktigt Stir GOD JUL och gott nytt år gumman.... hörs snart igen...kramar från mig

2008-12-23 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0