Onsdagen....

Hejhej.... alla ni som läser men inte kommenterar.. Grrr ( inte dig Lina)..

Ja vad Har hänt??? Dom dåliga nyheterna är väl att min syster Camilla ska flytta... Det funkar inte att hon bor här.... Hon är inte så ansvars tagande som man kan tro att en nittonåring ska vara... Hmmm

Ja annars mår vi alla... barnen är friska.. Betarice oxå, hon har ju haft en liten svaka nu. Vi tror det beror på trötthet och att hon ville ha mamma och pappa för sig själv en dag... Hihi... Jani  mår bra och jag med.....

När Jani var på AMS senast så sa AMS att det såg bra ut för att få alfa kassan så allihopa, håll tummarna nu allihopa.... Håll dom hårt....

Annars idag var jag hos mamma... Fick fixat lite saker med byssjan som förmodligen ska säljas.... tror det först när jag ser pengarna.... Hihi... Men som sagt vi hoppas, för köparen var iallafalll intresserad... bra det hihi...

Sedan tjatade jag med Lina en sväng.... Lite kort städning men imorn får jag köra rööjet... Behövs... Hmm... lagade Mat... Sedan blev det till att jobba igen... Och här sitter jag nu... Tjuvbloggar hihi...

Helgen berättar jag inte om än.... Hemligt.. berätätar imron när jag vet mera...

jaja det var lite om oss... Kjjamen..... Kjjamen.. och god jul hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0