Yees, Wiii

ja ni alla... Igår var en toppendag..... Vi  fick sålt byssjan och fick pengarna.... det innebär att allt fixar sig.... Till coh med i Januari... det känns så himla bra.... Min lön i Januar är oxå otroligt bra.. Känns så himla bra.....  Att denna månad och Januari, då behöver vi inte oroa oss alls.... Krisen kanske är på väg mot sitt slut.. Äntligen hihi....

Så idag ska vi ialalfall städa lite här... Sedan ska jag ta med barnen till mormor och fika en stund... Sedan blir det affären.. Ska köpa någon middagsmat är det väl tänkt... Hmm.. vet inte alls vad men men det ger med sig....

Sedan är det nog dags att jobab igen.... 16-20... Ett lätt pass idag... Är ledig hela nästa vecka oxå... Hade jag jobbat den veckan hade jag jobbat näärmare 80 timmar.... Men det blir ca 60.. Lite mera hopaps jag.... Funderar faktist på att jobba på måndag om jag arbetar.... Är ju som sagt bra med pengarna, det kan man ju inte neka ill....

imorgon då ska vi iväg till överby och handla dom sista julklapparna.. Det är en till Bea och Sebbe kvar, min bror, och tapio.. pappa och mamma..... Verkar somd et var en del men det är så lite vi ska köpa så det går nog... efter vi varit på överby blir det kanske en sväng till kaija och lämna julklapparna.... Fika lite oxå.... sist men inte minst komemr det att bli Willys... Där ska vi köpa all julmat imorn.. Det msta håller sig ju, en del kan man stoppa in i frysen.... Och ta upp den 22 eller 23.... Något sånt blir det nog...

Tänkt 5 dagar kvar.... Längtar så himla mycket.. Ska bli så underbart att fira jul... Barnens reaktionen. Allt pynt uppe och sist men inte minst.... Allt det mysiga och lite julmusk och glögg.. ojoj... Lääängtar så mycket....

Ne nu måst jag fixa frokost.. Lilla Beatrice vaknade nyss.... Hon har nog sovit igen lite tid... Hihi.. igår var vi uppe sent och jag badade barnen hihi... ja ja kjjamen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0