Bestämmt mig

Ja då var det Fredag igen.... Känns som om veckorna bara flyger iväg... hihi

Ja igår bestämmde jag mig helt för att ha ett låångt uppehåll med ciggena..... Känns ok..... Sedan jag bestämmde mig så e det nu ett dygn.... Egentligen är det längre sedan jag tog min sista cigg.... Men då tänkte jag hela tiden att jo men jag är allt rökare och jo jag ska nog köpa mig cigg.... Men NEJ inte mera nu. Nu är det slut..... Jag gör det helt för min egen skull... Ingen annans.... Inte pågrund av allt jävla tjat. .. Det är så hemskt att röka och det är så och si och hit och ditt... Visst jag tror er men SLUTA TJATA OM DET. Vi fattar.... Jag kommmer ha ett uppehåll för att jag vill.... Vem vet jag kanske oxå för en innfarkt.... Uch vad hemskt så ska man inte säga.... fyy.... Behövde nog ojja av mig lite. Hoppas ingen tog illa upp... ojoj..

Ja annars idag så har jag.... Varit uppe med barnen, städat huset... Drickit kafe hos mamma.. Petra var där oxå.... Sedan åkte Jani och handlade.. jag lagde mat och nu sitter jag här.... Och jobbar... Har gjort halva passet nu.... Mindre en två timmar kvar.. Nice.. hihi....

Vad ska jag mera säga... hmm.... *funderar*... mmmm.. Nja jag vet inte....

Det var väl detta som hänt idag.....
kjjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0