Fredag och denna Lördag

Hej hej alla.....

Ja i Fredags tog jag mig och barnen en liten sovmorgon.... Till kl 9... Efter det fick jag reda på att Lina och goe Tim skulle vara hos oss kl 10:30... Jag och barnen åt sedan städade jag lite lätt.... Jag visste ju att barnen skulle stöka ner så varför städa ihjäl sig... hihi...

Barnen lekte massor... Skrattde och hade jätte roligt.... Så kul att barnen har så rooligt ihop.... Lina och jag tjatade på som två hönor.... hihi... Roligt.... Åt tårta och sedan bjöd jag på mat.... Blev något lätt.... Sedan fick Lina och Tim åka hem för jag började jobba kl 16.... Jobbet gick fiint....  Sedan var det tv dags.. Tittade på pirates of the carabien... (stavning) Bara jag och Jani.. Var så härligt att titta på film och äta lite godis... Inann det var vi yte på en skön promenad.... Äntligen hittat varandra igen... (kärlek).. Och tack Lina för ditt stöd när jag hae det så jobbigt...

Ja idag.... Då sov jag till kl 10:30... Var så trött... Sedan var det dags att börja jobba direkt.... var jelt ok idag med men Lördagar är så sega... Dörför jag inte brukar jobab då... Men denna Lörradegn var jag tvingad.  Nja... ja nästan i mitt eget fall.. hihi

Under tiden jag jobabde skulle Jan fixa julpynt då visar det sig att våra ljus stakar är borta..... Så när jag slutade åt vi ochs edan åkte vi och handlade.... Flrst på idhl... Sedan Maxi och som tur var hade dom Ljus stakar för bara 29 kr st... Super billigt... och jättebra i vårat fall... Fick köpt tre stycken.... Så nu på kvällen hämtade Jani vra gardiner som mamma sytt och jag satte igång med julpyntet....

Är inte ens halvklar än men lite är uppe och det är så mysiigt.. Funderar på att låta det vara uppe till mitten eller slutet utav Januari.... Hihi... nästa år ska jag ta fram det i mitten utav November.... Jag ska ta kort på det och sätta in här när jag är helt klar... Så får ni se hur fint det blir.. hihi

Nu är jag rätt så trött och ska vila mig.... Förmodligen gå och sova... Hihi....

Kjjamen till er.....

Kommentarer
Postat av: lina

ställer allti upp för dig om jag kan vet du la :)

Ja mer bilder på bloggen vill vi se hahaha eller jag iaf ;)

kram på dig

2008-11-30 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0