Halloween

Ja nu har denna helg varit....

Har tänkt mycket på min älskade mormor.... Saknar henne så.... snyyft....

Iallafall... I Onsdags så hände en olycka med lilal Bea.. Hon slog sig och hennese framtänder fick sig en riktig smäll... På torsdag blev det tandläkaren och hon hade vist skadat dom men dom satt iallafall fast.. Men tyvärr för lilal gumman så blir det till att sluta med nappen.... Nu idag hard et snart gått 3 dygn sedan hon slutat. Viss kan honf råga efter den men det är allt... Hon är även väldigt stolt över sig själv... hihi..... gulli unge....

Fredags då jobbade jag.... Gick ok... Kul.... Blev ialalfall ca 62 timmar tilslammans.. Rätt så ok....

Igår Lördag.... Då var vi hos mamma..... Lagade mat klädde ut oss..... Hade super skojjigt.. hihi...Lille sonen Basse.... hihi söötisen....




Älskade lilal bea.. hihi



Lite bilder på mig och jani.. vi ahde det kul...



Jani... hihi


Ja det var allt lite bilder på oss.....

Vi hade ialalfall jättekul... hihi...

Ne nu ska jag äta skriver mera omd etta sedan elelr imro..... Kommentera

Kommentarer
Postat av: lina

Fina ni blev hehe ;)

Kan tänka mig att barnen hade det jätte roligt....

kram

2008-11-04 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0