Helgen, Måndag och idag.

Hejsan ....

Ojoj, ja söndags var det inget jobb... fanns inte plats för mig.... hmm... Men dagen blev jättebra ändå... På morgonen fick Jani sovmorgon... Jag började röja ur kökskåpen... Ojoj.... Vad saker jag hade där som bara var skräp.. Otroligt... Vi fick ihop ca 2 stora svarta sopsäckar... hmm... Jani hjälpte till....

Vi tog en paus och begav oss til mamma.. Drack kafe och snackade lite.. Skönt med en paus....  När vi åkte hem handlade vi på Tempo....

Väl hemma igen satte vi fart med köket... Vi fick två tomma skåp och ett med barnas pysselsaker i... Ett helt skåp.. hihi...

Sedan började jag laga mat. Stekt lax med kall sås och kokta potatisar, men det blev mos.. hihi...

Gick en häärlig ppromenad sedan.. Först till lekparken, då fick Beatrice gå själv... Hade ju vangnen med oss... Lekte en stund där.... Sedan gick vi runt halva frändefors... Såå härligt att få röra på sig.. hihi.. Barnen älskar att vara ute på promenad... hihi, även lekparken såklart...

När vi kommit hem så bakde vi pepparkakor.. Var en helt underbar söndag.. Luugn och skön.. hihi...

Ja igår, Måndag... Då jobbade jag på kvällen men på morgonen var jag hos mamma.... Vi åkte iväg och handlade på bloms.. Hittade gardiner men tyvärr inget mera... hmm.. Mindre kul....  Sedan började jag att arbeta.... Ja just det jag fick ju lönespecifikation igår... visade sig att jag fick 1000 kr mera i lön än vad jag räknat med.. hihi...

Idag då, var jag hos mamma imorse.... drack kafe.. Aedan åkte vi till Ladan och handlade lite sedan till Lidhl... Där fick jag handlat lite mat.... Superbillig mat hihi.. bra det.. hihi....

började laga kyckling... och städade hela huset samtidigt... satte upp julgardin i mitt och janis sovrum.. myysigt... Åt sedan mat och ut en promenad med barnen... När jag kom hem började jag jobba... och här sitter jag nu... Har en kort paus....  Men nu ska jag forstätta.. Lite som hänt hos mig....

kjjamen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0