Helgen

Ja då har helgen varit över.... Igen.... Jag har varit ledig nu i ca 5 dagar. Har faktist varit väldigt skönt... Men nu ska jag köra på igen..... Tills slutet av november.. Mycket jobb.. men förhopningsvis en bra lön... hihi

I fredags var jag och handlade nästan dom sista julkapparna.... Sedan var jag hemma. Janis mamam kom, hon sov här hela helgen..... I lördags myste vi vid tv med chips, godis och dricka... Inte ofta det sker men det var helt klart härligt hihi...

Igår fixade vi till ute.... Innebar att jag snygagde till på trappan.... Med mossa lite stenar och annat.. Det blev superfint. Jani fixade till stuprännorna..... Och så fixade han en jätte fin belysning ute. Ska försöka ta kort ikväll.... Lägga ut här...

Tvätten är nästan klar. Har ju tvättat som aldrig förr efter lille pissen.... Nu är nästan allt klart. Nu ska det aar torka....

Annar har helgen varit lugn och skön..... Nu idag ska jag inte göra så mycket. Ta det luugnt... Spela ite spel innan barnen kommer hem.... Sedan blir det till att laga mat..... Korvsroganoff...

Ska försöka skicka kortet idag tänkte jag..... För sebbes kalas.... Allt e fixat... Livet leker vidare innebär att allt komemr ordna sig... Det tackar jag Gud för.. hihi....

KJjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0