Hos mammsingen

Ja då var det ett litet tag sedan sist... Jo jag vad hänt.... Jag och min Jani har bestäm oss för att ge varandra lite ytrymme.... Ett tag.. Det innebär att jag bor i sommarstugan denna vecka. Jani bor i den nästa vecka osv.... Vi får vara lite ifred och så.. Kan kännas rätt ok ibland... Känns iallafall bra såhär just nu....

Elen i källare i huset har gått sönder... Inte bra alls, innebär; ingen tvätt och inget jobb.. Men jag tror Jani fått igång det idag med hjälp av förlängningsladdar.... Ringt elektriker men det tar sin tid... Hoppas på att det blir gjort denna vecka.... Hmm... Hoppas hoppas...

Ja dom senste dagarna har jag varit med mamma, petra och lille Robin.. funkat fins... Idag var vi och hälsade på Katarina.... Hon mådde rätt så bra... Det funkar iallafall.. och det är ju bra...

Imorn är det penga dag så det blir till att handla lite.... Resten sparas till hyra el m.m...

Annars mår jag och familjen bra... Jag har  börjat gå ut och gå varje dag.. Ska tappa lite vikt tänkte jag.. Hoppas nu bara att det funkar men det gör det säkert.. hihi....

Ja det var lite från mig.. kjjamen till er alla... kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0