Jobbig tid....

Ja vad har hänt....

Igår så rök jag ocj Jani ihop.... Riktigt ordentligt... Var sura hela låånga dagen.... Inte roligt.... Men till slut fick vi löst det... Tur det inte kul att vara sura på  varandra... Nu är allt ok... Han jobbar och jag jobbar... Pengar lär det bli.... Hihi... Annars var dagen igår ok.... Hmmm

Dagen innan var ännu värre..... Börjar med att posten kom.. och då fick jag se att Jani inte gått på en tid på AMS,,,, så avstända blev vi.. Jani begav sig och fixade till detta lilla problem.... Ja då tycker killen upp som står för våran el.... Han komemr med en räkning som skulle varit betald den 3 november.... Hallååå... Via hde då inte 3000 kr till en elräkning som skulle dyka upp sådär vips.... Jag talade om för honom att vi betalar i slutet utav månaden.. Idag kom det ett krav och han hade ojjat sig för min pappa... Vad har han med detta att göra.... ojojo... Mindre kul.... I denna stil fortsatte dagen hela låånga dagen... uch.....

Ja då är vi här idag då Tordag..... Änn så länge har det bara krånglat lite men det fixade jag.. hihi... hade ingen barnvakt den första timmen som jag arbetade..... Men jag satte på en film till barnen och det verkade funka.... Hihi,,, superbra... Efter kl 18 kom barnvakten och nu sitter jag här....

Annars idag var jag hos mamma och drack kafe... Damsög åt henne.... Sedan hemma så spleade jag på datorn.. hihi... Ska jag göra ikväll med för det är kul....  Lagade även supergod mat.... Kotletter med pommes och bearnesås.... Var såå gott.... mums.... Jani åkte iväg kl 13.... Blir en luten ensam kväll.... men det kommer att funka....

Barnen mår bra.. Dom fotograferades idag på dagis.... Tillsammans och var för sig... Jag ska köpa kortet med dom tillsammans.... Resten skickar jag tillbaka....

Det var väl lite från mig.... Kjjamen till er alla....

Jo idag är en bra dag.... lite granna iallafall.... hihi

Kommentarer
Postat av: lina

skall du inte köpa något kort på don när dom blivit tagna själva på kort? jag skall köpa syskon kortet och dom enskilda. du vet man kan dela upp betalningen på dom va?



kram

2008-11-15 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0