Kalaset

Ja då blev det allt kalas idag... hmm.. Var ju planerat till nsta helg men jag måste helt enkelt jobba nästa helg.... Så det blev lite kalas idag.... Funkar såå fins så ojoj... Satte upp ballonger, giralnger sedan åkte kag och mamma och handlade.. Tänkte handla tårta men så tänkte jag, barnen älskar ju glass. Så det blev 5 liter glass och en massa tillbehör.... Såå härligt hihi....

Så kom Kia och Aidan... Åt lite glassa och öppnade packet... Sebastian fick idag en cykel med eldflamoor på, playdoo safari och en massa bilar. Han blev jätteglad. Komemr mera framöver hihi... Han lkete jättelånge med Kia och Aidan. Sedan kom Adam och hämtade dom, bestämmde att vi ska ses nästa helg och laga mat ihop då. Roligt.. hihi...

Jo Just det på kalaset hade vi ju en skatt jakt... Jani hade klätt ut sig till pirat och spelat in en film på datorn. Där sa han att han var pirat och han skulle ge barnen sinsa skattpåsar för skattkistorna var slut. Men sedan skrattade han och sa att han skojjade. Han tog alla själv... Men om barnen kunnde hitta dom så fick dom skatten... Alla barnen ttyckte det var jättekul och dom hittade skatten....  Det var så rooligt hihi...

Ja annars ikväll så åt vi kyckling till middag.. Badadde barnen ocg mig sjlv... hihi.... och nu sitter jag här... Tar det luugnt... Imorn tänkte jag börja julstäda köket och börja där lite granna med julpyynt... Längtar så till jul.. Så härligt med allt mys... hihi.... Så jag börjar lite tidigare.... hihi

ja det var lite från mig och Lina oroa dig nte vi tar förhonngsvis igen det redan på fredag.. hihi.... Kjjamen... gummsen.. Och NEJ jag är ingen tant.. hmmm

KJjamen

Kommentarer
Postat av: lina

hihihih :D om inte du är en tant vem är det då??? ;)

det är ju du som är "tant" veronika bet du la :))))

Synd att jag är så hostig :( tim ville verkligen komma. men visst tar vi igen det ... kram

2008-11-22 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0