Onsdag

Ja då har dennna Onsdagen varit....

Idag var jag hos mamma.... Fick börjat laga min nya jacka som gick sönder i dragkedjan förra året. Fick köpt en ny dragkedja och ska byta ut den gammla.... Lite jobbigt men det funkar.... Det blir nog fint när det är klart...

Sedan gick jag hem.. Hämtade barnen och sedan satte jag igång och bytte gardiner i barnas rum och det så kallade fin köket.... Fick även satt på en fin duk, blev så myysigt så... Stolt.. hihi....

Ja sedan blev det till att laga mat.... Idag blev det kassler gratäng... Det var gott....

Sedan vilade jag mig en hel timme framför tv:n inne jag började jobba.... Var så härligt att bara vila en stund....

Jag får även tacka GUD för att det visade sig att vi fick mera pengar än vad vi räknat med så allt kommer fixa sig... var så orolig för huslånet men det grejjade sig.... Skkönt... Hihi Fick även reda på att December kommer att fixa sig... På min lön, Janis och en del annat grejjs... bidrag.. hihi

Ja och nu sitter jag här och smyg skriver på arbetstid... ojojo.... Hihi.... Men nu har jag skrivit färdigt så.... kram till er alla......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0