Yeeees

Hej,,,

vilka dagar det varit ojoj....

Igår fick vi tyvärr avliva våran fina katt Teo... Han började ju kissa inne en massa.... Så det funka inte. Stank i hela huset så illa att man fick tårar i ögonen. Var fruktansvärt... Men nu är han i himlen och kan kissa på alla moln om han vill... Han hard et bätte där med min momor och hennes katt.. Hon tar hand om Teo till vi kommer....

När Petra min kusin åkt iväg och avlivat våran lille pisse så kom mamma... Jag behövde hjälp med städning utav huset.... Ni vetd et luktade ju så.... Petra erbjöd sig oxå... Så vi alla tre drog igång.. Skrurade från topp till tå. Vi var tvingade att vara klara till kl 13. Då hämtade jag ju barnen. Men vi hann klart med vardagsrum, barnen rum. Vi bytte rum för barnen oxå... Ochd et blev så mycket bättre... Så fian rum.. ska ta kort imorn och försöka lägga ut här... rooligt.... Så båda barnas rum och vissa delar utav köket....

Sedan åkte jag och mamm till erikshjälpen.. där hittade jag en badrumsmatta och teromsar till Bea....

Och idag då... Var hos mamma och drack kafe.. Städade lite hos mamma... Sedan gick jag hem och hämtade barnen. Blev även bjudna på mat hos mamma så vi åt kyckling där.. mums.... Sedan gick vi hem.. Då började jag med mitt och janis sovrum, köket och badrummet. Så nu rä jag äntligen klar med hela övervåningen. Det blev så fiint... Jag är så nöjd.....

Fick en glad överraskning på Janis lön oxå.. Fick nästan 3000 kr över.... Rooooligt... Så imorn blir det till att handla dom allra sista julklapparna.... Sedan är jag klar.... Slipepr vi julklapps smällen i december... hihi.. ännu bättre....

Och nu sitter jag här och är såå nöjd och glad... det enda some lite jobbigt är all tvätt.... Måste ju tvätta upp ca 10 maskiner som katten kissat på... hmm... Men helften e gjorna... Tur det.. hihi.. LIte från mig... kjjamen

Kommentarer
Postat av: lina

Härligt att du börjar få i ordning efter att pisse missen kissat så...

För 2 dagar sen bajsa vår katt här hemmas och då inte i lådan grrr och sen idag så han har la fått återfall eller något... hoppas att det skall sluta. vill ju inte avliva han ....

Vi hörs snart igen .... kram

2008-11-08 @ 09:52:36
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0