Helgen...

Ja då var det söndag.... Idag blir det jobb hela dagen. Jag börjar kl 12-20.... Så idag är det som sagt bara jobb... Hoppas att det går bra... hopaps jag får mååånga intervjuer....

Igår hmm.. Då gick jani upp med barnen... Jag fick en härlig sovmorgon....  Sedan blev det frokost.... Mamm och pappa kom en sväng. Vi graverade  laxen sedan åkte mamma och pappa hem.. Jag och Jani lagade mat.. Lax.. mumss....

Sedan pysslade jag med barnen. Vi gipsade lite, målade täckningar med vattenfär och jag la på ett lager lim på våra djur vi hller på med... Ni vet man blåser upp en ballong och river en massa tidningspapper och sedan har man tapetkliser och limmar på det.. Sedan målar man dom. Sebbe har gjort en hund, jag en gris och beatrice en orm.  Har köpt hem så mycket pysselgrejjer.. Ett helt skåp fullt....

Igår blevd et en masa godis oxå förstås.... Tvättningen sker ju på helger... så iag körs sista maskinen.. Allt ska in i garderoberna. Sköönt attd et är klart för en veckka fram.

Resten utav kvällen blev det tv.

Idag ska jani fixa detta med sturörena. Vårat dag och spillvatten går ut i samma avlopp och så får det inte vara enligt lag. Detta ska han fixa idag. Han ska även bada och tvätta barnen eftersom jag jobbar... Får se hur det går... De är ju inte svårt.

Ja detta var då våran helg... hihi.... KJjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0