Inget speciellt

Ja vad har man hittat på... Idag skulle jag och Camilla städat. Men så blev det inte... Jag och Jani sk aåka iväg till yvonnisen en sväng.... Blir till att städa senare eller imorn.

Ringde vetrinären oxå. På onsdag avlivar vi våran pisse. Han har ju börjat kissa en massa inne... Och sebastian som har astma.. Det går inte ihop.. Så tyvärr lilla pisse missen... Hmmm

Igår jobbade jag. Det gick sådär... Fick iallafall ihop en del intervjuer. Så det funkar. Idag tror jag jag jobbar ett tag med samma sedan lär vi byta.... Bör bli fördiga idag.

Tänkte om jag får tid sätta in lite kort på alla här.. Branen mamma Jani och mig själv... Ska bara fixa tiden...

Ne nu måste vi åka... Kjajmen kanske skriver emra sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0