Söndag och måndag

Ja igår var en mycket seg ocj jobbig dag... Uch... Började jobba kl 12...
 
Redan kl 12:30 sa Jani att mamma och dom bjöd på mat. Så vi åkte dit.... Dumm som jag var... Jäktade i mig maten och fick åkt hem och började jobba. Så mellan kl 13 till kl 20.... Alltså 7 timmar med två pauser på 10 minuter.. så jobbigt... suttit i telefonen så länge.... Var så segt och många svarde inte ochd et va massor av telefonsvarare... Det var lite jobbigt... Men nu har jag gjort över 50 timmar och det känns superbra... Seanre när jag kom upp stod maten varm och Jani var jätte snäll... Det slutade iallafall med ett bad... Efter det somnande jag....

Var lite jobbigt så att säga... ikväll blir det bättre för då är det bara 4 tmmar....

Idag har jag och mamma varit och handlat igen... hmm... E del julklappar till... hihi... Sedan lite mat....

Nu sitter jag här och tar det luugnt.. Ska snart börja med maten sedan paus och jobb igen.... Känns rätt så ok..

Annars mår vi alla bra... hihi... räkningarna ska betalas nu i veckan.. tråååkigt men det måste ju göras.. Känns ju rätt så ok när det ändå e betalt... hihi...

KJjamen

Kommentarer
Postat av: lina

du är så duktig som jobbar hårt gumman...



kramen till dig

2008-11-04 @ 11:59:20
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0