Bra...

hejhej,,

Hänt idag.. Int så mycket frutom en sak.. Som inte är mitt fel...

Hmmm... Men men.... så kan de ju vara ibland... Skönt 4 veckor kvar....

Annars utöver denna lilla duns så mår jag bra. Pigg och glad... Barnen mår oxå bra, RENA och FINA... Hihi....

jani har ju börjat jobba nu så nu sköter jag hemmet igen.... Det är väl dörför jag inte skriver så mycket.. Det händer inte så mycket. Tar han om barnen, lagar mat äter och städar.... Och jobbar på kvällen.. Det funkar fint för oss.

Idag jobbar nog Jani sent. Kommer nog knappt se han.. Men men så är det ibland.

Hmmm. Ja vet inte alls vad jag ska skriva mera... ¤ veckor kvar och det änns låångt... Men det komemr gå fort det vet jag.

Ne... kanske skriver mera sedan får se.... Ha det bra alla...

Detta ska inte få förstöra min dag. Det gör inget jag vet att jag har rätt och allt kommer ordna sig. Haha... Har inget att bevisa eller motbevisa. Dom mår bra, har mat, tak över huvudet och en massa kläder, så det så.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej vad är det som hänt vännen? Kram

2009-04-22 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0