Camilla och Tomas

Hejhej Igår var det Torsdags men jag orkade inte skriva då. Var så trött. Dessutom så trodde jag att det var fredag hela dagen hihi... Men som sagt nu skrivr jag om igår Torsdag...

Barnen var lediga från dagis idag och jag var ledig från jobbet. Jani skulle ju hjälpa sin mamma att flytta så hanäkte vid kl 11.

Jag hade planerat med barnen att vi skulle pyssla lite med påskbrev och sådär. Men först så blev det allt lite frokost..

Mums med frokost.. hihi

Sedan började vi att pyssla, jag och barnen.

Sebasstian håller på med en påsktäckning.

Bea gör oxå en massa fina saker...

Ja det blev någon lite teckning osv. Sedan blev vi hungriga och Beatrice sa att hon ville ha en massa goda pannkakor så det blev det. Jag ställd mig och gjorde pannkakor. Fick ju hjälp förståss av två så unederbara barn.

Här lagas det.... Hihi... Dom blev jättegoda iallafall.. hihi

Efter detta car kl ca 17. Då kom Jani hem. Jag kollade tv och vips så dyker Camilla upp med sin Tomas. Jag visste att dom skulel komma men ville inget säga eftersom barnen blev så ledsna sist gång då Camilla inte kom. Tomas verkar tycka om att vara med på kort men Camilla är lite sisådär...

Hihi.... Men jag kan tala om att Tomas verkar vara en väldigt snäll kille... Tror camilla har förändrats till en viss del. men hon har mycket att bevis... Tomas och Camilla är iallafall jättekära... Verkar det som. Sebastian tycker oxå om Tomas. Han ville spela fotboll med han hela kvällen.. Hihi

På kvällen åt vi chokladpudding men grädde. Det var oxå väldigt gott...Sedan belvd et film.. Urdålig.. Hmm....

Sedan blevd et iallafall natten för mig... Var en bra dag.. hihi

Idag fredag vet ajg inte alls vad som sker.. Hmm.... Får se vad dagen ger...

Ha det bra nu.. KJjamen

Kommentarer
Postat av: lina

Vad mysigt du och barnen måste haft det med pyssel och laga pannkisar :)

Jag tycker att camilla och tomas var jätte söta ihop ...verkar som en riktigt fin kille hon träffat :) trevlig och skämtsam osv :)

tack för en jätte trevlig dag gumman :) stor kram till dig :)

2009-04-10 @ 19:55:03
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0