En till fin och bra dag

hejhej alla igen...

Verkar som det kommer bli en bra dag idag med faktist.

Imorse begav jag mig till mamma.... Var bara pinsamt att vara där eller hur man nu ska beskriva det.. Mamm vekade vara lite nere. jag vet inte men något tror jag det var.

När jag kom hem fixade jag mitt land. Nu är det ny rensat och mera jord och lite sånt är i. Blev bra tycker jag.

Kl är nu inte så mycket så jag tror jag hinner med att ta källaren idag. Det vore verkligen jättebr ifall jag orkade det också. Hoppas hoppas. Ska ta en massa kort på det om jag hinner med att fixa det.

Annars så mår jag bra idag med. Känner mig glad idag oxå. Toppen...

Fick även reda på att jag tillbaka en massa skattepengar. Det innebär att jag blir helt skuldfri när dom tagit pengarna. Tänk vad skönt.. Inte någon skuld kvar sedan. Känns faktist jättebra. Är stol över mig själv. janis skulld kommer oxå minska betydligt vilket också är jättebra.

Otroligt att det börjar gå så bra för oss.. Allt har ju varit så jobbigt men nu verka vi ta igen för dom årena som var så svåra och jobbiga. Känsn bra. Tänk då när allt är på topp. Allt är betalt. Då får vi en massa pengar över till annat. Sånt som vi vill ha. Tex en platt tv, En liten lekpark på trädgården. En massa saker. Känenr mig så upprymd över detta...

Ne nu ska jag kolal vad jag ska hitta på till middag.. Men jag skriver sedan...

Och ni som undrar över att ja jobbar kl 17.21 och skickar in inlägg fast att jag arbetar.. jag tar en paus när jag fixar mina inlägg.... Eller så har jags krivit dom innan... Hihi

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0