Fredag morgon

Hejhej,,,

Då var det fredag igen. Härligt.. hihi

Idag vet jag inte vad som sker riktigt än... Jag får helt enkelt se. Vi kanske åker och hälsar på Camilla....

Skulle åkt iväg och handlat men vi får se...

Igår blev jag klar med hela källaren... Var helt slut efteråt men det var det värt för det blev så fint. skulle ju ta kort men digitalkamerans batteri gav upp. Ska ta kort idag och lägga ut så ni får hålla utkick... (stavning ozzan)

Vad gjorde vi mera igår.. hmm.. ne jag hann faktist inte med så mycket mera. Källaren tog ca 3-5 timmar att fixa ordning...

Jag var ledig igår vilket var jätteskönt... Idag ikväll jobbar jag igen... Får se vad jag ska sitta på för projekt...

Jaja men jag skriver nog mera sedan...

Kommentarer
Postat av: Ozzan

"utkik"

2009-04-04 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0