Fredag och en tillbakablick

Hejhej alla... Fredag idag. Härligt hihi...

Imorse var jag så dåålig så ojoj. Inte kul för 5 öre. Fick tagit en treo och vid kl 13 var jag mig själv. Tog upp lite mat ur frysen, blir till att grilla....

Sedan gick jag ut. Kolalde läget i trädgården och fick börjat rensa i ett land. Var så himla mycket maskgrosor så jag fick gräva ur hela landet sedan fick jag planetar om allt... Hmm såhär blev just det landet.

Syns visst inte så bra här men det blev super...

Sedan gick jag vidare till ett annat land. Som var helt överbevuxet. Gräs och annat.. Massa jobb... Så jag grejjade i det landet ca 4 timmar... Men resultat är så bra... Jag är så himla nöjd... Lina du har ju sett landet vad tycker du?

ÅÅÅ jag njuter.....   njuter lite till.....
 Härligt hihi....

Sedan blevd e til att grilla mat.. Mums...

Mums med kött... Från kaninen vi fångade.... Hahahhah skojajde bara.. Nu blev Lina jätte upprörd... Men idag är det ätas eller äta...

Mumsade och hade oss och ni sitter jag här...

Ja det var allt från idag.. Men bloggen blev så kort så jag ska visa lite mera...

Var ju hos Petra för en vecka sedan.. Där gungade barnen på deras ställning... Patrik satt i solen och strålade, mannen min poserar.. Kolla får ni se...







Vi grilalde hos dom. ja allt står ju i ett annat inlägg...

Imorn kanske vi ska till Lina med familj, Sedan till Camilla kanske och sist men inte minst lilla Kaija... Får se.. ha det nu bra och ni snälla kommentera landet.. Ja e ju så nöööjd.. kjjamen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååååååååååå suuuuuuuuuuupppppppppppppppeeeeeeeeerrrrrrrrr fint det runda landet blev, skitsnyggt. Blir lite avis, vill också ha en fin trädgård!!!:)

Kram till er



(nu har ja i allafall kommenterat;P)

2009-04-20 @ 18:27:34
Postat av: Ozzan

HAHAHA!!

Vad håller Jani på med på den bilden? :O

Haha.

Sicken spännis XD

2009-04-23 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0