Handlat

Idag är det Lördag.... Känns bra. dagen har varit helt underbar. Hihi.. Skönt det.

Vi gick upp imorse och åkte till Bloms. Där fick vi handlat trosor till mig och Beatrice och skor till Beatrice. Här på bilden är dom använda en dag. Tror hon har krupit. Hmm

Så fina, hihi.

Efter detta så kte vi till Camilla. Hon tog barnen under tiden som vi skulle handla allt det andra. Lämnade barnen där och åkte vidare till överby.  Först åt vi lite mat och sedan blev det ica maxi. Där fick vi köpt badminton (stavning ozzan)... Fick även köpt korv och en gräsklippare till Beatrice.

gräsklipparnen funkar jättebra faktist.

Fick även köpt varsin vattenpistol till barnen. Dom kommer att älska det till sommaren.

Japp japp..

Sedan blev det stadium, Jani hade ju presentkort och fick köpt ett par piratbyxor och 3 st t-chirts (stavning ozzan). Var jättefina kläder. Vidare till rusta. Där fick jag köpt ett par skor till mig. WWooow. Hihi

Så nöjd med dessa. Jättesköna och verkligen jättefina... Hihi Sist men inte minst till blomsterhallen. Där fick jag köpt 4 par blommor.

En sådan här fina blomma.

Här hände jag dom. Ska köpa riktiga krukor för detta såg ju helt sjukt ut. Trappan ska vi oxå byta ut för den är inte från iår direkt.

Fick köpt denna blomma oxå. Planetarde den där fram. Ska nog måla krukorna imorgon tror jag.

Fint.

Fick köpt en msaa god mat oxå. Lite mera fick vi köpt minns inte allt... Hihi...

Några kanske är nyfikna på hur det går i min trädgård och det ska ni få se... Hihi

Ja detta är grönsakslandet. Hr kommer sallad, broccoli, oyrjolök, ärtor, morätter, rädisor, gräslök och jordgubbar. Alltså en massa goda sker. Mums. Detat är bara halvalandet. Hihi


Mitt land fram. Ska fixa och dona här i helgen tänkte jag. Hihi. Hoppas att det blir bra.

ÅÅÅ så fin.. Hihi...

ja detta var min dag. När jag kom hem blev det till att grilla. Mums mums... Imorn blir det fullt upp. Ska ju ha kalas för min älskade Jani. Kl 16 börjar jag jobba. Så vi får se hur mycket som sker imorn. Ha det nu bra alla... Kjjamen....

Ja just det.. Ozzan har jag inte hört nåt från.. Tror hon hatar mig... Men ozzan, du är  helt ok... Kjajmen...



Kommentarer
Postat av: lina

jätte fina grejer du handlat :)

beas skor var jätte söta...

dina med :) sitter dom bra då eller viker dom sig mkt på sidorna??? i mitten??? jag försökte hitta sådanna förra året gick inget vidare tyckte det var svårt att hitta några som passade riktigt bra...

stor kram till dig gumms

2009-04-25 @ 19:52:30
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: ozzan

stavning: t-shirts..



japp. jag hatar nog dig lite granna ändå..

fast inte när du gör tårta till mig.. :P hihi..

naa.. du är nog ganska OK du med veronika..

kramar..

2009-04-26 @ 11:16:30
Postat av: Yvonne

Fina bilder på din trädgård och blommorna.

hur mycke kosta skorna?? Sitter de bra?? Jag vill också ha ta i ett par sånna eftersom någons hund käka upp mina....

Kram

2009-04-28 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0