Hänt en del

Ja vart ska man börja...

Först ska jag svara på yvonnes kommentar om "handlat". Jag köpte dom på bloms för 119 kr. Dom sitter jättebra och är jättefina...

Det var det.. hihi

Då ska vi se här. I helgen hade vi kalas för min ÄÄlskling Jani som fyllde år.

Tårta blev det...

Kaija och janis syskons barn kom. Kia och Eiden. Barnen lekte och hade jättekul. Själv började jag jobba på kvällen. Detta var alltså söndag.. Dagen susade förbi superfort.

Måndagen... Då var jag hos mamma och vi åkte till Lidhl. Hittade snygga jackor till barnen, sedan visar det sig att Sebbes jacka är en kostym... Hmmm.. Men hanälskar den så han får ha den...

Senare på kvällen kom ozzan och Patrik. Lekte med barnen och spleade badminton.

Ozzan offrar sig bra i spelet. Det var finen mot finne.. Alltså kvinnfinne mot manfinne.. Ingen aning om vem som vann... men men..

jani han är duktig. ...

Patrik lekte kurragöma med barnen.. jag tror alla hade jättekul. Jag började jobba kl 17... Som vanligt... hihi

Barnen leker... Har jätte roligt.. Hihi

Igår tisadg.. Ja det var oxå en härlig dag...  På morgonen hos mamma. Jani ledig och besiktade bilen. DEn gick igenom.. Wii... Hihi

V'äl hemma började jag storstäda i köket. Fixade till i kylskåpet, tvättade skåpslyckor osv. Såg jättefint ut men jag hann inte skura golv eller nåt sånt... Hmmm Ozzan kom på kvällen.... Vi hade "trevligt". Hon är snäll... Vore ku om hon kom mera. Kul att få mera kompisar.. hihi... jani åkte och jobbade.. Ja var själv hela kvällen...

Idag då onsdag.. Jani kom hem för kanske en timme sean... Nu sover han. Han jobbar nog natt igen...

Idag ska jag iallafall städa fördigt huset. Dock inte barnas rum. Inte än... Men resten.. ska storskubab toan.. Blää men som sagt ett måste...

Sedan blir det till att laga någon mat.. Kykling tror jag.. Mums... Hihi Sedan jobb jobb och lite mera jobb.. hihi.. ska försöka starta lite tidigare idag...

Detta blir nog ind ag men nu vet ni lite mera.. Hihi

Komemntera gärna.. Kjjamen

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att du lägger upp bilder ofta : ) Mer på dej!! Haha.

2009-04-30 @ 08:05:12
URL: http://hanssontherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen uppdatering???:(

2009-05-05 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0