Måndag och Tisdag

Hejhej... Om vi nu ska vara duktiga och börja från början vilket innebär igår alltså Måndag.

Jani gick upp med barnen. Vandrade till dagis sedan åkte vi hem till mamma. Vi skulle ju iväg och bada. Väntade på Katarina för hon skulle med. Med de blev inget bad för att .... personliga saker....

Blev iallafall till att sola. Inja jag för jag får ont i fötterna av solarium. Konstigt kanske men det är sant. Sedan efter ca 20 minuter av solning med ond fot gick vi och kolalde lite i Vänersborg. Mamma åt glass... Åkte hem till mamma sedan...

katarina åkte sin väg. Jag var kvar hos mamma för vi skulle åkta till trollhättan och handla också. Väntade tills kl 15 sedan bar det iväg. Jag fick köpt kycklingfile, påskteckningar och en glass. Det var faktist allt... Sedan fick jag iallafall kommit hem...

Vi har även fått reda på att Jani börjar jobba nu efter påsk. Lite tidigare än beräknat men mycket bra kan jag tala om. Känns bra att han oxå börjar jobba.... För mig så innebär det att jag går ner i tid på mitt arbete. Är ledig varje fredag oxå. Känns ändå rätt så ok.  Vara ledig två dagar. Helt ok.

Ialalfall när jag väl kom hem så fick jag börjat jobba. Jobbet gick fint och jag blev pigg utav det. Jag var ju så trött men det fick fixat sig. Efter jobbet så var det sängen och min bok som gällde... Härligt.... Hihi

Jättelångt inlägg blir ju detta... Hoppas att ni orkar läsa....

Nu är vi framem på idag Tisdag.... jani gick upp med barnen.... Som vanligt hihi.... Sedan åkte vi hem till mamma.

Idag skulle jag och mama simma istället... Härligt... Men det är ju påsklov så det var så mycket folk att vi tittade lite i affärer istället... Sedan blev det lunch på kinan.. Mums.. Fick ätigt mig så mätt att jag knappt kundne gå hihi...

Sedan blev det hem till mamma. Fick druckit lite extra kaffe. Barnen kom. Vi plockade påskris och jag fick grävt upp en massa fina blommlökar.

Väl hemma igen så planetarde jag lökarna och fick rensat mitt land lite granna. Alltså blommlandet.. Hihi....

Och så skrev jag detta mejl kl 16.45 men skickar som vanligt ut det på en utav mina pauser... Hihi

Imorgon vet jag inte vad som sker.. jag hopaps att jag kan hitta min spade och planetera lite mera... Har ju en massa fina blommor ute på gräsmattan som jag vill ha i mina land... Får se hur det går emd detta projekt.. hihi...

Kjjamen till er alla.....



Kommentarer
Postat av: lina

Inte får du vara så slö med skrivandet veronika haha :) dagligen vet du ...

kramen

2009-04-08 @ 21:43:38
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: lina

Inte får du vara så slö med skrivandet veronika haha :) dagligen vet du ...

kramen

2009-04-08 @ 21:43:55
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0