Onsdag

hejhej igen... Var nån dag sedan hihi....

Ja idag på morgonen lämnade vi barnen på dagis. Sedan hem till mamma... Drack kafe och pratade. sedan åkte vi iväg till Bloms. Vi var ju tvingade att ha tag i trosor till damen. Beatrice har äntligen slutat med blöja på dagen. Lite jobbigt än eftersom hon är lite dålig på att hinan till toaletten men det ger med ig med tiden. Kommer bli bra detta...

Sedan åkte vi hem. Har vilat än så länge och lagat lite mat.

Janis chef hörde utav sig och somd et verkar så jobbar han inatt. Slut på att Jani får gå till dagis och så nu. Nu ska jag ta över igen. Känsn ändå rätt så bra. Det blir mer pengar mindre skulder och till slut nåt vårat mål då är allt somd et ska vara. Härligt.

Annars har det inte hänt så mycket faktist. Jag var ledig igår från jobbet och imorgon måste jag vara ledig oxå eftersom vi ska på möte på Sebastians skola. Måste man ju vara med på. Kolla in skolan fröknarna osv.

Jani har mår bra och är helt till sig över att han äntligen ska få jobba... Han har verkligen längtat.. Hihi

sebastian och Beatrices mår oxå bra. Dom leker och står i. Hopaps bara det går bra ikväll mend et tror jag det gör. Dom har ju ändå fått vänja sig vid att få titta på tv på kvällen sedan natten. Går nog fint detta tror jag.. Hihi

Sjävl mår jag bara bra. Fiint. Känsn så skönt att leva.. leva och leva.. Allt komemr fixa sig.

Kort inlägg men detta var allt för stunden.. Kjjamen

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du allt börja blogga mer haha ;)

2009-04-16 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0