Påskafton

Hejhej.. Orkade inte skriva igår så det blir nu istälelt.. hihi...

Nu har jag varit ledig från jobbet i 3 dagar.. Känns mycket konstigt kan jag tala om... Men ändå bra spciellt när vädret är så soligt gott och varmnt.. hihi

Igår så klädde vi ut mina små barn.. Dom blev så söta så...

Lille Sebben.. Han ville vara en påskkärring. Så det blev han..

Här är lilla Beatrices.... Hihi

Här är mina två gulleungar.. hihi...

Sedan blev det lite letning efter godis.. Sedan hem till mamma.... Var där hela lånnga dagen, åt mat och grillade...

Här ska det ätas.... Mums.. hihi

På kvällen hopapde lilla Beatrice lite studsmatta...

var en helt underbar dag.. Ska inte klaga.. Kändes så bra...

Idag blir det til petra och ikväll komemr jag skriva mera.. Dagen har ju börjat hihi... KJjamen

Kommentarer
Postat av: lina

söta barnen var som små påskgummor :D

själv tycker ja det känns lite konstigt att telefonen inte gått varm haha :D

vi hörs gumman :)

2009-04-12 @ 11:32:41
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0