Torsdag

hejhej på er alla....

Ja imorse bar det av till dagis med mina små godingar... Fick tjatat lite med en trevlig granne oxå.. Hihi...

Sedan väl hemma så blev det inte så mycket gjort. Fick planterat lite ute. Saltat runt landena eftersom dom äkliga mördarsniglarna äter upp allt som kommer upp. Hmm...  Lite tv och nu itter jag här...

Funderade på att gå ut idag när det är så fint väder men jag är helt slut i kroppen. Blir nog till att sova en stund med lilla Beatrices. Om hon vill hihi.

Sebare idag blir det till att jobba... Imorn och lördag är man ledig. Skönt eftersom jag är så trött. Var ju ett tagsedan jag var det  men idag verkar ara en liten trött dag. Önskar jag kundne bli pigg och hitta på något hemma. kankse fixa landena.. eller nåt i den riktningen.

Annars mår vi bra. Jani jobbar som bare den men idag verkar det som om han komemr hem lite tidigare. kankse vid kl 17 eller 18. Skönt då kan han ta barnen medans jag lägger ner 100 % på jobbet.

Fick ju janis aa-kassa idag. Hopaps på min lön imorn får se. Ska ju få den den 25 och det är en lördag.. kankse lönen kommer på Måndag... Hmm Så i helgen blir det till att hanlda på Lördagen, kalas på söndag och vila.

Hmm... ja så ser det ut just nu. Skulel behöva plocka lite här innan svärmor dyker upp idag. Hon skulle komma en sväng. Trevligt med besök. Alltid kul.

kankse borde äta kaffebönor, då kanske man blir pigg hahahaha... Hmm undrar om det går...

Som ni märker bara en massa dravel idag... Inget kul at skriva eller nåt kul som hänt.. Jo jag är med barn... woow.. Ne inte det heller.. skojjade tilld et bara.. hade ju varit kul att kriva så på riktigt men för kin del är det allt slut på barnafödandet.. Har nog med barn och alldelles för lite sömn.. hihi

Hmm... funderar funderar.. Komemr inte på nåt mera... helt tomt i huvudet (ovanligt öö nej)

Jaja ha det gott alla....

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Du, vet du vad?

Nu är det alldeles för längesen som det stod något om eller till mig i den där rackarns bloggen.

Antingen så är det så att vi inte setts så mycket.

Eller så försöker du eliminera mig från bloggen?

Va? Är det så? Eller? Hatar du mig?

:D

Hahaha.

Puss o kram.

2009-04-23 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0