Urk....

Uch idag är inte min dag...

Jag är så trött, barnen är helt till sig.... Ojoj...

Uch hatar såna hära dagar..

Men smart som jag är å tänkte jag fixa till dagen genom att åka till mamam och plocka i min mormors grejjer för dom ska göra sig av med allt....

Jag upp i "förrådet" till min fasa upptäcker jag att nästan alal lådor är trasiga... Vissa saker oxå inte så mycket.. Kartongerna är trasiga... Det såg hemskt ut.. Började rota lite men tänkte detta är ingen ide... Domm har bara slängt upp sakerna huller ombuller.... Det blir ju liksom förstört.... Inte alls kul...

Min bror försvade sig när jag sa vad jag tyckte. Han sa att jag kundne varit med när dom flyttade hennes saker... ja det kundne jag om någon hade sagt något till mig....

Jag är inte ute efter saker som kostar pengar bara sådana saker som jag minns som betyder nåt.. men jag ger upp nu... Jag har min mormor i gjärtat i många fina minnen och det är där det fröblir.... Tills vi ses igen ialalfall... Jag tänker inte hoppa upp och rota igenom det igen.... ÅÅ nej.... Har jag tur får jag en vas som jag gärna vill ha men får jagd en inte så visst ok.. jag klarar mig....

Tråkigt.. tråkigt tråkigt... men men.... Blir väl en kväll elelr ja preicsi innan jag ska länga mig full utav ångest sorg minnen och en jävla massa tårar.... Uch önskar att hon var här.... inte bara i minnena....

Ja som ni förstår ingen bra dag och ingen överhuvudtaget vet hur just jag känner.... I min familj iallafall... Käns det som... Hmm... Är lite ledsen över min bror som sa så.... Men men..... jag skyller inte på han.... Men dom kundne väl frågat mig... Hmm

annars när jag kom hem planetrade jag lite till... Nu lagar jag köttgryta.... Ska bli gott....
 
Jobbar kl 17... Skönt....

Hmm de var lite från mig.....

Inget roligt inlägg... men jag beövde skriva elelr nåt.. Jani sa attd et till och emd syns på mig att jag inte e på topp.... Hmmm

// Veronika

" Du finns alltid i mina minnen, kommer alltid att göra, saknar dig så det gör ont på riktigt"

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vet hur du känner med tomhet, saknad och sorg, på lördag är det år sedan min pappa gick bort och jag bävar inför den dagen. Vissa dagar gör det så fruktansvärt ont att man vet inte hur man ska klara det. Men din mormor finns alltid hos dig och i dina minnen. Tänker på dig vännen. Kramar om

2009-04-13 @ 20:19:50
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra påsk! :)

2009-04-13 @ 20:22:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknande omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0