Söndag och Lördag...

Söndag idag. Sista dagen på denna vecka...

Idag har jag fakist inte alls fått gjort så mycket. Fick mig en sovmorgon. Har sovit dåligt hela natten. Jobbigt men men. Skulle ju jobbat sent idag och gått hem till mamma, men så blev det inte. Dom skulle åka bort så vi beslutade oss för att jag jobbar dag. Så mellan kl 12-16 jobbar jag idag. Skriver detta dock på morgonen skickar ut det i en kort paus från jobbet.

Senare idag tror jag att vi ska ta en liten promena. Måste ju få in påskriset och göra lite påsikt hemma. Det är mysigt och kul.. Hihi...

Sedan blir det lite bad med barnen. Titta tv och sovning för barnen. Jag kommer nog läsa och sedan soova gott... hihi...

Tänkte berätta lite om Lördagen. Då var jag ledig och solen lyste jättemycket. Det var som sommarväder. Efter kl 12 åkte vi in till Vänersborg. Vi köpte en massa jord till mitt land och så köpte vi en massa god grillmat. Så idag
blev det till att grilla... Mums...

Här sitter jani och grillar...


Barnen fick ju sn veckopeng idag. Dom fick även en massa pengar av min mamma och pappa så vi åkte till godisgrottan... Dom fick en massa massa godis ojojoj. Men dom tyckte det var jättekul att få handla själva. Här sitter dom och äter sitt godis.. Hihi

jag köpt ju en massa jord till mitt land. Jag fick även planterat en massa saker. Hade ju en hel del stickligar inne och satte ut dom nu. Vi får se om dom klarar att vara ute såhär tidigt på våren. Jag hoppas...


Lilla Beatrice är och kickar i landet. Har lärt dom att gå på brädorna nu inte i landet.

Var en helt underbar Lördag.. Ojoj.... Känns så bra när man har en sådan bra dag..

Men det var lite från min helg.... Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0