Fredagen blev en bra dag

Idag gick vi ut och titta så fina blommor som kommit. Våren är verkligen på väg men stora stormsteg. Detta är krokus... Jag älskar den blommon. Den är så fin och speciellt vårig. Jag har massor i trädgården och ska gräva upp en del och plantera i mina land. Fick två nya land idag. Som jag ska ha olika blommor. i...

Detta är en gulsippa tror jag. Dom har jag oxå massor av. Ska plantera lite av dom med. Fiina...

Detta är en båsippa. Dom är fridlysta. Men jättefina. har faktist planterat om en... Hopaps att den kommer spri sig... För dessa blommor är riktigt fina... Dom oxå hihi

Detta är mitt nya land... Ser inte så fint ut än men med tiden blir det fint. Har ett likadant... Kommer bli sååå fiint. Är stolt.. hihi.. Älskar mina blomm och grönsakas land. Kul att hålla på och fixa flytta och se hur det blir.. hihi...

Igår så fick ja ju fixat i källaren som en galning. Detta är gången ner till det såkallade gästrummet.  Jag fick dammsuigt och lagt på en fin matta... Resultatet??

Blevsåhär... Mycket bättre.. Nöjd

Fick även snyggat upp i en annan gång. Här var det bedrövligt förut. Saker överallt.. uch men det blev fint nu.. hihi...

Skulle ju ta Camillas gamla rum och det var hemskt... Kolla bara hur det ser. Blev rädd när jag skulle börja.. Men samma som tidigare blev resultatet otroligt bra...

Fint eller hur... Hihi...

Ja just det. Jani ville att jag skulle lägga ut hans bil. Här har han nyss tonat sina rutor.Såhär sen ni rutorna.. Hmm

Detta är Tim och Sebaastian när dom är små. Tim ser ut att vara så stor mot lille Basse...

Här är dom igen men lite större. Nästan ingen skillnad alls.. Hihi... Om ni vill se kort på dom hur dom ser ut nu är det bara at läsa lite mera om mina bloggar för dom finns med där med... Så stora som dom är nu.. Inga skillnad på dom nu tror jag...


Måste ju bara ta med lille söta Bea oxå.. Här är hon bara några veckor gammal.... Så lite och god.. Mjuk...
Här är hon igen fast mycket större.... Hihi.. Det finns ju själklart mera kort på tjen i bloggen oxå...

Men nu har ni fått en massa kort och ve vad jag gjort idag... Fixat garageuppfarten och donat blommor.. hihi.... Kjajmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0