Vilken härlig dag

Fredag idag... Hlea veckan har gått segt .. Hmm men det har ändå varit en superbra vecka.. Hihi...

Idag gick jag och Jani upp samtidigt med barnen. Tittade tv och sådär.. Sedan blev det frokost... Då var även Camilla och Tomas med. Jätte trevligt, livligt men helt ok. Jag hände även ut min tvätt idag och den blev torr på bara några timmar... Härligt.

Sedan gick vi alla ut ochd et var så vamnt och gott i solen med kaffe.. Mums.... Hihi, Här är ju Camilla och sin Tomas....

Så söta ihop.. Hihi..

Blv ju lite fottboll mitt ialltihiopa.. Alla var självklart med i olika omgångar. Har ju kondition som en hmm... Ja jag har inte ens ord.

Japp här spelar vi... Vi blev även trötta...

Här ser vi Beatrice som vilar upp sig... Hihi Strax efter att vi spelat så kom Lina en sväng... Eller ja hon stannade nästan hela dagen. Var så kul. Trevligt hoppas vi får göra mera sånt.

Japp hon är värdens bästa tjejkompis....

Tvättning tvättning... Resultatet blev oxå väldigt bra... HIHi

Tillslu blev det till att grilla. Mums så gott det var. Både med kyckling och korv och lycklingkorv... Mums...

Lina och jag tog en liten promenad sedan... Sedan åkte Lina hem. Men tack gumman och alla ni som förgyllde denna fina dag till något så bra. Känns bra att få sitta och prata och allt vad man gör. Roligt och trevligt mera utav det, ja tack... Hihi

Nu är det kväll, vi har ätigt barnen har lagt sig och undomarna har gått ut... Ikväll blir det film film och läsa min bok...

haha ha det nu bra,,,,, Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0