Borås shopning

Godmorgon på er alla....

Själv har man allt sovit rätt så gott och är helt klart utsövd. Känns bra.

Idag på chemat vet jag inte vad som sker. jani ska nog jobba tror jag. Jag ska nog hem till mamam en sväng. Sedan kanske jag och barnen målar gips för det är allt kul. kl 16 börjar jag att jobba. mera vet jag inte riktigt.

Iallafall. Som jag lovade igår så ska jag visa vad jag köpt. eftersom jag köpt en julklapp oxå så är det inte kort på den. men här är lite bilder...

Köpte nya skor till barnen. Dom svarta till Sebbe och dom vita till Bea. Fina eller hur?

Köpte lampor till mitt badkar. Härligt. Istälelt för tända ljus kan man ha detta. Smart!

Köpte även krukor till min framsida. Har ju två olika krukor där nu. Men nu har jag två samma. Ska köpa sådana fina blomsterkål och plantera ner. Kommer nog bli jätte fint.

Köpte en sådan här oxå. Vet inte vart jag ska ha den. Men det kommer jag nog på tillslut.

Köpte tolv nya glas. Fina är dom, hihi

Köpte ägg koppar som jag liksom vilat i i kanske två månader. Då hitatde jag dessa för 20 kr. Billigt och bra. Hihi


Köpte sånthär till några av mina blommor. Det komemr att bli så fint. ska ta kort på det med åt er.. hihi

Köpte vattenfärger till mig och barnen. Nu kan vi måla våra gipsfigurer som jag gjort.

Köpte två par trosor till beatrice.

Tre par kallingar till sebastian. Det tredje paret har han på sig.

Detta var det jag köpte. Blev helnöjd över alal saker. Tyvärr hittade jag ingen jacka till mig. men jag ska försöka hitat en på Lördag. Det blir toppen.

ha det så länge,,,

Jo vad ska ni göra i helgen??? 

Kommentarer
Postat av: lina

jätte fina grejer du köpte ... köpte du inga kläder till dig då???

2009-08-14 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0