Godmorgon

hej hej kottarna.. Som ni har förstått är det så jag kallar er...

Japp idag är det Fredag. Vad ska man hitta på tro... Jag hoppas att vi kan fixa till sandlådan så attd et blir färdig. Det vore verklignen bra. Så vi håller tummarna för detta med. Ska ut med mamma en sväng till skogen oxå. Ska hämta lite grejjer, kottar mossa och lite sånt där. Kanske hittar lite svamp oxå.  Om vi hittar svamp fudnerar jag på att köga kotletter imorn med svampsås till. Det är gott det. Och till slut ikväll så blir det till att jobba. Ledig imorn.. Wiii

Som ni kanske märker så mår jag även bättre idag. Känns så skönt att vara "frisk". Hihi... Nu ska man bara jobab vidare som vanligt. Men det känns bra kan jag tala om.

Ja ni mycket mera kan jag inte säga just nu. Jag har sovit gott och drömnt.. Igen.. hihi

jaja ha en fin dag, npgon utav er som vet vad ni ska göra i helgen?

Kjjamen kottarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0