godmorgon

Godmorgon på er.

Då var det helg igen. Är väl rädd för att helgen komemr att gå superfort för jag har massor att göra. Det ska fixas i trädgården, fixas inne och så ska vi handla. Det är minsann mycket för mig. Bara trädgården lär ta en dag.

Vill även tillägga till er att jag nu lagt upp felra bilder på avsnitten "borås shopningen" eller något liknande.
 
Snart hopaps jag att vi kan kmma iväg och handla. Jag vill till erikshjälpen oxå och kolla på några krukor elelr så. Alltid kul att kolla där. Dessutom är det ju nästan ekologiskt. man använder sakerna igen. Jättebra hihi.

Ja men jag ville bara säga till er godmorgon och hopaps ni sovit gott. Det har jag gjort.

Och tjejen, hoppas att du mår bra idag elelr vad man ska säga. Säg bara till om du vill komma. jag kan vara hemam för din skull. Allt detta behöver inte ske nu.. Ok...

Kjajmen mina kottar... Hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns allt bättre idag... pratat lite ..

tack för du finns där för mig....

2009-08-15 @ 11:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0