Här är jag igen

Försökte ladda upp bilder nyss men å nej. Kom fram en ruta och sa att jag inte har någon internet anslutning... hade jag inte haft det så hade jag ju inte suttit här. Hmm men jag får väl ladda upp resten av bilderna senare. Ska testa under hela dagen och se om det går.

Men som sagt dagen som varit. Åkte ju till mamma. Där var moss Katarina. Blev så att jag följde med dom till staden.Dom solade och jag väntade. Sedan sprang vi i affärer. jag hittade nästan inget. Tråkigt mn det var kul att komam ut.

Vill ju så gärna köpa jackor till barnen och kanske en till mig. Så imorn ska jag ut och kolla på överby. kaija elelr jani ska med. Vi får se vem det blir. 

Annars idag så blir det jobb. fast idag är det lite jobbigt att jobba för jag är trött och jag är jätte trött. Ville ju så gärna gå min långpromenad idag men jag tror det får bli en kortis idag. Jag är helt enkelt för trött. Ska börja lägga mig kl 22. Då är jag pigg...

Kan ju meddela att jag inte känner mig instängd längre. känns bra och tryggt. Älskar att älska och att bli älskad.. fast vem gör inte det.. hihi

 Funderar även en del på julklappar nu. Ska börjas handlas i tid. men jag byter inte med någon i år heller.. bara familjen... det blir bra..

Ne jag är för trött... så vad ska ni göra i helgen,f ega för att svara påf rågan eller...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0