Helgen

hej kottarna

Ja då var denna helgen snart slut. Den gick ju fort måste jag medge... har inte gjort så mycket egentligen. plockat en massa svamp gjorde jag igår....Det var kul för jag hittade en massa... Mums... Hopp in i frysen... Muuums... svamp e gott....

Sedan på kvällen blev det film och godis. Det var gott... Hihi... Det var änna den dagen...

Och idag jobbar jag fram till 16... Då blir det middag och omd e inte regnar så ska jag ut och fixa lite i trädgården. Behövs..

Sedan vill jag gärna förklara detta med bilder. Som ni ser så komemr det inte så många. jag tror att jag gått över till bilddagboken med bilderna. Komemr lägag upp en del här men inte så många som jag lägger upp där... Om ni går in på www.bilddagboken. se och söker på snutta1984 så hittar ni mig. En massa bilder finsn där och det kommer allt upp nya lite då och då...

Har idag skrivit lappen som jag ska hänga upp här i frändefors. jag vill ju ha en barnskötare som kan ta barnen när jani jobbar. Det rör sig bara om ca 2 timmar per kväll och det är inte alls alla kvällar... Hopaps bara att någon har lust. jag hoppas jag får tag i en...

Men detta var lite från mig till er kottarna...

Sköt nu om er och ha n trevlig söndags eftermiddag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0