Inte mycket

Hej på er kottarna igen...

ja då var denna dag förbi snart. Ochd en har gått super fort. Gick ju till mamma imorse.  Blev inte alls som jag tänkt mig. blev en massa kaffe och en massa prat. trevligt det med. Sedan kom ozzan. Paratade lite där med.

Sedan fick vi äntligen kommit iväg till överby. Fick handlat lite mys inför kvällen. Mums. Sedan hem till mig. När jag väl komemr hem är Jani super trött så jag komemr nog att få ha mys själv. Tråkigt.... Men men.. Han kanske ligegr bredvid och snarkar... Hihi

Nu är det ju jobb som gäller fram till kl 20. Japp... Går nog rätt så bra tror jag. Svårt att säga än....

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera faktist. Har ju inte hänt så mycket så ni får nog vara nöjda med detta lilla...

Men ha det så bra nu i helgen

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0