Inte orkat

Hejsan alla... Ja en del av er kankse undrar när fortsätting kommer från semestern våran...

Tyvärr måste jag meddela att sendan vi kom hem har jag varit så trött. Jag menar då inte bara trött utan super trött. Vet inte vad detta är. Uh, mår helt enkelt inte bra, är bara trött hela tiden. Idag är nog den värsta dagen än så länge. Känner mig nedstämd, ledsen och trött... Inte roligt alls.

Men som tur är så har jag skrivit upp på ett papper allt som vi gjort på semestern så jag inte glömmer något. Bra det ialalfall... Hihi...

Idag och dom senate dagarna har det inte hänt så mycket. Igår var Petra och kaija här. Det var roligt och då var jag lite piggare. men idag uch... jag lagade ialalfall en god mat idag. Det orkade jag. Ritade och skrev med barnen lite granna. Städade och plockade. Tyvärr har vi inte gått ut i det fina vädret. Orkade inte. Igår fick jag iallafall ränsat mina land. Det är skönt att det är gjort hihi.. Annars har det varit luugnt...

Nu ikväll ska jag försöka bortse från min trötthet och jobba ca 3 timmar till. Äntligen har jag börjat med det igen. Ska köra gärnet nu. Känns jättebra. Skönt att komma in i alla rutiner nu igen oxå. betarice börjar dagis nästa vecka och Sebastian börjar skolan veckan där på. Känns ur bra... Skönt att allt går tilbaka tilld et vanliga igen.

Kanke även ska berätta att efter semestern så vägde jag mig och jag har gått ner två kilo. Så när vi ändå är på den vägen så är det så att jag har börjat ta promenader varje dag på minst 40 minuter.  Jag vill ner ialalfall 10 kilo. Nu får vi väl bara hopaps att det går och funkar. Jag bantar inte elelr så, tar det luugnt.. Jag vet att jag går ner i vikt av att ta promenader så det fixar jag...

Nä men det var ju lite uppgradering iallafall.... Så ni får ha det så bra så får vi e när jag skriver igen.. hmm

Kommentarer
Postat av: lina

inte skall du vara nedstämd .... jag finns här... bara ringa om du vil prata... det vet du

kram

2009-08-06 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0