Läängtar

hej kottarna...

Nu håller jag på med sista städningen... Imorn ska barnen till farmor ända tills på söndag.... ÅÅ jag lägnatr.. ska bli skönt att få bara vi.. rå om varandra.. hihi...

Jo som sagt städat lite nu på kvällen. Då slipper jag det imorn och så är det fint hela hegen under tiden som barnen är borta.. men förmodligen kommer jag sakna dom som bare den.. brukar bli så.. hihi... Älskar ju mina små barn.. hihi

Annars idag så var sebastian i skolan i 4 timmar. han hade jätte roligt.. hihi... betarice hade det bra på dagis.. jag var hos mamam en korts väng..s edan hem och plocka,,,

sebastian var hemma kl 14.. Kändes superknstigt.. eftersomd et bara blev två timmar med sebben.. jag var ju på komferans idag kl 16.. Ochd et gick fint.. funkade... Sedan jobb i ca 2 timmar.. jani skulel iväg å jobb...

Då kom petra... Vi fikade sedan blev det kvällsmat för hela högen.. mums... Lite prat ochs edan åkte hon...

Barnen gosade ihop sig i basses säng och kolade på pipopi. jag städade... Dom tittar än... gulligull.. hihih...

Men nu så ska jag ta sovrumemt såd et blir fint...

Planering för helgen är mycket olika saker.. hmm får se hur det blir...

Kjajmen kotatrna..

ursäkta alla tusen stavfel.. Hmm stressad och trött ingen bra kombination.. hahah stavfel stavfel ch stavfel.. hihi

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: lina

hej gumman.

missade ditt samtal förut... hörde inte mobben sen var det inte ens 1 olupp kvar på mobilen så jag fick aldri ringt upp .. ja får ladda mobben inatt... vad har du vart på för komferans då???

hoppas den var rolig iaf hur kul sådanna nu kan vara hmm ...

hoppas ni får en underbar helg och så får vi snart ses igen... jag får bjuda hem dig hit snart när jag fixat färdigt rummet här så du får se hur det blir :) stor kram...

2009-08-27 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0