lördagen

Hej på er... blev inte så många uppdateringar under dagen men här kommer en liten iallafall.. Hihi

Imorse åkte vi iväg till mamma. Drack kaffe sedan till stan.

Gick som sagt på erikshjälpen. Fick hittat filmer till Sebastian och en kruka till beatrice. Hon såg den och sa att hon älskade den och ville ha den. Vi köpte den. Ska plantera en liten bloma till henne. Det vara llt vi fick köpt där.

Sedan var den blomster hallen. fick köpt mig två stycken fina blommor. Solroser. Planetade ut dom i krukor. Blev jätte fint.

Åkte även till willys och fick köpt jackor till barnen. Så nu har vi allt till Skola och dagis starterna nästa vecka. Bra det. Allt är klart.

Hmma började jag packa upp allt. Har nog hela dagen att göra imorn igen. Uch men det lär bli fint och bra. Så imorn komemr det allt uppdateringar och bilder om hur allt blev. Roligt för er.

Sedan blev det middag hos mamma och pappa. Det blev köttgryta. Jätte gott. 

Nyss bade vi och imorn blir det duch för barnen. Känsn så bra men jag är helt slut. Men det komemr att lugna sig för ikväll ska jag göra en snabb paj och kolal film. Toppen.

Vad har ni gjort???

Kjjamen kottarna... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0