Mycket på en dag

hej kottarna...

Vilke dag alltsåd etta har varit. Imorse bllev det att gå med betarice tilld agis. men det gjorde jani. Sedan iväg med Sebastian. Sedan hos mamam en kort sväng bara.

Sedan när jag kom hem beslutade jag mig för att städa. När jag väl kom hem så ringde Petra och vilel komampå kaffe. fansn inget kaffe men hon kom iallfall. satt och pratade en bra stund. Sedan gick vi en promenad. var så trevligt att få någon med sig. Sedan blev lilla Robin så trött att dom fick åka hem.

Nu komemr vi till den jobbiga grejejn kan jag tala om. Jag bestämmde mig för att börja städa. Vi har ju fått en massa äkliga banan flugor och det enda som hjälper mot dom är en rejäl rengäring. Började med badrummet. När ja ändå höll på så tänkte jag men jag tar väggarna oxå, och det oxå och det oxå. Det tog mig två timmar. Då har jag tagit hela badrummet utom taket. Vilket jobb men gu va fitn det blev. Det glänser. Och jag kan lova attd et inte finns en enda bakterie där inne.. Hihi.... När jag väl var fördig där så dammsög jag en matat lite speciellt. Den blev oxå super ren... Tyvärr hann jag inte längre...

Bar iväg till mamam. Blev bjudna på mat, kyckling och det var gott... var där i ca 2 timmar..

Iväg till willys. fick storhandlat mat. Gott gott.. Hihi... Mums...

Sedan hem igen och plocka in allt och ge barnen kvällsmat och pums i säng...

Nu får jag äntligen pusta ut. men imorn då ska jag ta resten utav huset. hopaps jag hinenr med lite i källaren oxå...

är helt slut...

Vad har ni gjort??

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0