snabb uppdatering

Hej alla kottar...

var hela två dagars edan.. men jag har mått skit och inte orkat skriva. Jag har fått min höstdeprition nu. japp då var den här. uch hatar den men man eller jag måste gå igenom den. jobbigt men sant... iallafall idag mår jag lite bättre... Lite granna iallafall...

idag har jag varit på skolan med Sebastain. han börjar bi så stor nu. Känns hemskt fast ändå bra.. tvecklard etta senare.. i ett annat inlägg...

Ia annat fall har dahen varit ok. betarice började dagis. Funkade jätte bra... Jag har städat pyttelite. orkade inte med det heller. Men däremot har jag vättat 5 maskiner tvätt. hihi. Lite duktig har jag varit. Även gått mina promenader varje dag.

nu ska jag lägga mig. Ska upp tidigt imorn elelr vad man nu ska säga... Hoppas att jag m¨r lite bättre till imron så jag orkar fixa lite grejjer. . men jag tror det komemr gå fint...

ja det var lite granna från mig... bara lite men det komemr som sagt mera imorn...

Kjajmen tille r och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0