Information om oss

Hej kottarna...

Då vard et Måndag igen. Åter till skola, dagis och jobb. På torsdag är även inskolningen för Sebeb kvar och vi komemr äntligen fall till rutiner igen. Skönt. Blir ju lite annerlunda denan gång med tider men vi får det alltid att fungera. men som sagt åter till vardagen.

Sebastian åkte till skolan tidigt idag. han sa attd et var jätte kul och han vill tillbaka imorn med. Hihi.. Rolig kille. betarice var ledig idag så hon var med oss.

Vi åkte ju till mamma imorse. Dom hade något jobb till mig. Självklart fixade jag det och nu har man fixat lite extra pengar, Nice.. Var inte superjobbigt men det var inte superlätt heller.  Inte nog med det. Fick lönespessen idag och jag fick 800 kr mer än vad jag räknat med. Och det är alltid roligt.. Wii...

Fick även reda på idag att hemtelefonen inte komemr att gå ingång igen. Abonemanget är avstängt. Tråkigt men sant. Vi funderar dock på att skaffa en iptelefon. Får se. Mend et var synd att camilla inte sa hela sanningen till mig. Känner mig lite sviken men men...

Sedan när vi kom hem så lagade jag och jani våfflor. Det var jätte gott... Mums... hihi Sedan har jag ialalfall tagit det lugnt.

Jo vi räknade ihop janis timmar... Såg inte så himla bra ut, han behöver ca 100 timmar till för att få akassan. Så nu gäller det att vi håller tummarna så att något dyker upp... Vill ju inte jobba ihjäl mig heller...

Imorn vet vi inte riktigt vad som sker än. jag tror vi ska iväg och storhandla på morgonen. Det hade varit så bra att kunna handla när barnen var i skolan... Får disskuteras med jani sedan... jag hoppas på handling.. På kvällen är det även föräldrar möte som vi ska gå på... Då får vi reda på vad Sebastian komemr att göra i skolan osv. Känns kul. mamam och pappa tar barnen då...

Ja justd et. har glömt att berätta att nu i helgen så tar Kaija barnen. Ska bli så skönt att få vara barnfria. bara vila, andas, ta det lugnt. Ska atcka henne så mycket. kanske köpa en fin blomma... Hmm Hoppas hon inte läser detta nu.. Hihi...

ja men detta blev ju lite för er kottar att läsa.. Bra det.. hihi...

För nu ska jag vidare.. Tror jag ska lägga upp bilder sedan på bilddagboken.. Kolal gärna om ni vill...

Kjajmen till alla mina kottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0